Din Öğretimi Genel Müdürlüğü 


Birol NAZLI

Özel Büro Şube Müdürü



a) Genel Müdür ve daire başkanlarının sekretarya iş ve işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
b) Genel Müdürlük hizmetlerinin etkin ve verimli yürütülmesi için gerekli tedbirleri almak,
c) Genel Müdürlüğe gizli, özel, kişiye özel ve bilgi edinme mevzuatı kapsamında gelen evrakı makama sunmak ve usulüne uygun olarak ilgili birime ulaştırmak,
d) DYS dışı gelen evrakı kaydetmek, evrakı taratarak DYS’ye yüklemek ve konularına göre genel müdür ve ilgili daire başkanlıklarına yönlendirmek,
e) DYS dışı giden evrakın çıktılarını alarak ilgili yerlere ulaştırılmasını sağlamak,
f) Genel Müdürlük koordinesinde yapılacak toplantı, seminer vb. çalışmalara ait ön hazırlıkları yapmak, çalışmaları takip etmek,
g) Resmî Gazete, Tebliğler Dergisi, genelge, vekâlet onayları, görev değişimleri, görev dağılımları ile personele tebliğ edilmesi gereken yazıları vb. imza karşılığı ilgililere duyurmak,
h) Genel Müdürlük personeli ile geçici görevlendirme ile görev yapan personelin , yıllık, mazeret, hastalık, doğum, ölüm izni ile gerekli diğer makam onaylarını almak, bir örneğini ilgililere iletmek, kayıtlarını tutmak ve geçici görevli personelin izin-rapor durumlarını her ayın sonunda kadrolarının bulunduğu kurumlara bildirmek ve diğer özlük işleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
i) Genel Müdürlük personelinin özlük dosyalarını tutmak; maaş, fazla çalışma, geçici görevlendirme yollukları ile telefon, faks, kablolu TV, pul mahsubunun tahakkuklarını yapmak, ilgili Bakanlık birimlerine göndermek, bunlarla ilgili kayıtları tutmak, giyim yardımları ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek,
j) Genel Müdürlük birimlerinin yerleşim düzeni ve temizliğini sağlamak üzere gerekli tedbirleri almak,
k) Hizmetlilerin görev dağılımlarını yapmak, çalışmalarını takip ve kontrol etmek, bu konuda ilgili birimlerle iş birliği yapmak,
l) Genel Müdürlük personeline ait manyetik kart, personel kimlik kartı ve toplu taşım kartı planlaması ve dağıtımı ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek,
m) İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili konulara ilişkin birimle koordine ederek olağanüstü hâllerde Genel Müdürlüğün sorumluluğuna verilen iş ve işlemlerin yürütülmesini sağlamak ve sonuçlarını takip etmek,
n) Genel Müdürlüğe ait taşınırların kaydını tutmak, eşyaları numaralandırmak, ilgililere zimmetlemek, her sene başında sayım ve kontrollerini yapmak, varsa kullanılamaz nitelikte olanlarla ilgili teknik raporu hazırlamak veya hazırlatmak, taşınır kaydından düşülmesi gereken eşya ile ilgili iş ve işlemleri gerçekleştirmek,
o) Genel Müdürlük personelinin hizmetleri gereği ihtiyaç duyulan her türlü araç, gereç, donatım, sarf malzemesi (toner, kâğıt, kırtasiye vb.) ihtiyacını tespit etmek, temini, depolanması ve ilgililere dağıtımı ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,
p) Genel Müdürlük çalışma alanında bulunan elektrik ve haberleşme tesisatı, klima, TV, video, fotokopi makinesi, yangın söndürme cihazı ve diğer cihazların periyodik bakımının yapılması, arıza hâlinde onarımı ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek,
q) Olağanüstü günlerde dairede nöbetçi olacak Genel Müdürlük personelinin nöbet görev çizelgesini hazırlamak ve ilgililere duyurmak,
r) Her yılın sonunda Genel Müdürlük birimlerince gerekli evrak taramasının yapılmasını sağlamak, arşivlenmek üzere belirlenen evrakın arşivleme iş ve işlemlerini takip etmek.


312 223 85 76
Gönder

Emniyet Mah. Gazeteci Yazar Muammer Yaşar Cad. MEB Beşevler Kampüsü F/Blok 06560 Yenimahalle/Ankara - 0312 413 25 89 / 413 25 92 / 413 35 35 Personel İletişim

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.