Din Öğretimi Genel Müdürlüğü 

Aksaray´da Pansiyon İdari Yönetimi Semineri Gerçekleştirildi

Aksaray Hizmetiçi Eğitim Enstitüsünde Pansiyon İdari Yönetimi Semineri gerçekleştirildi.
Aksaray´da Pansiyon İdari Yönetimi Semineri Gerçekleştirildi

Genel Müdürlüğümüz tarafından 7-11 Mayıs 2018 tarihleri arasında, Aksaray Hizmetiçi Eğitim Enstitüsünde, pansiyonlu Anadolu İmam Hatip Liseleri ve İmam Hatip Ortaokullarında görev yapan Müdür yardımcılarına yönelik Pansiyon İdari Yönetimi Semineri düzenlendi.

Seminerin açılış programı Genel Müdürlüğümüz Şube Müdürü Kadir SÖNGÜT ve Aksaray İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer KARTAL tarafından gerçekleştirildi. Açılış programına Genel Müdürlüğümüz Şube Müdürü Ömer ŞENGÜL, Aksaray İl Milli Eğitim Müdürlüğü Şube Müdürü Affan BAŞBUĞ, Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü Müdürü Yakup YILDIRIM ile 81 ilimizden kursiyerler katıldı.

Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Daire Başkanı Abdülhalik BAŞ ve Daire Başkanı Oğuzhan ÖZKAN’ın katıldığı seminerimize;

· Şube Müdürü Ömer ŞENGÜL,

· Şube Müdürü Hacı Osman KILIÇ,

· Şube Müdürü Hüseyin DEMİRBAŞ,

· Şube Müdürü Kadir SÖNGÜT,

· Öğretmen Özkan SEZER,

· Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesi Dr. Ömer Faruk CANTEKİN,

· İlim Yayma Cemiyeti Genel Merkez Eğitim Müdürü Kurtuluş ÖZTÜRK,

· Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü 6. Akşam Sanat Okulu Müdür Yardımcısı Murat GÜLŞEN,

· Bursa Uluslararası AİHL Okul Müdürü Mehmet TÜRKMEN,

· Samsun Çarşamba AİHL Okul Müdürü Sezai DİKMEN sunumları ile katkı sağladılar.

Programda eğitim görevlilerince; Pansiyonlu okulların tarihçesi, Pansiyonlu okulların amacı, Pansiyonlu okullarda Okul Müdürünün, Müdür Başyardımcısının, Pansiyondan sorumlu müdür yardımcısının görev tanımı, Nöbetçi ve belletici öğretmenler ile Yardımcı ve diğer personelin görev tanımı, Yatakhane ve banyo ile ilgili talimatları, Yemekhane, bulaşıkhane ve mutfak ile ilgili talimatları, Çamaşırhane talimatı, Pansiyon bakım ve onarımı ile ilgili tedbirleri, Pansiyonda tutulacak diğer defter, dosya ve çizelgeler, Pansiyonlu okullarda sosyal etkinlikleri, Analitik bütçe ve sınıflandırması, Pansiyon ödeneklerinin ekonomik kodlarına göre sınıflandırılması, Pansiyon gelir-gider bütçe cetvelini hazırlanması, E-Pansiyon uygulaması ve kullanımı, Pansiyonlu okullarda dikkat edilmesi gereken hususlar, BİMER ve Alo 147 bilgi edinme sistemleri gibi başlıklarda seminerler verildi.

Örnek uygulamalar başlığında; her ilimizden faaliyetleriyle öne çıkan okullarımız özgün ve örnek olabilecek faaliyetlerini diğer okul müdür yardımcılarına anlatma imkanı buldular.

Çalıştaylarda ise; Pansiyonlu okulda görev yapan Müdür yardımcılarının görev yetki ve sorumlulukları, pansiyonlarda karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri konularında birlikte değerlendirmeler yapıldı.

Genel Müdürlüğümüz Şube Müdürü Kadir SÖNGÜT koordinesinde gerçekleştirilen ve oldukça verimli geçen seminer ve çalıştay programı başarıyla sonlandırıldı.


15-05-201815-05-201815-05-201815-05-201815-05-201815-05-201815-05-201815-05-201815-05-201815-05-201815-05-201815-05-201815-05-201815-05-2018

Milli Eğitim Bakanlığı Beşevler Kampüsü F Blok Yenimahalle/ANKARA - 0312 413 25 89 / 413 25 92 / 413 35 35

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.