Page 102 - Serencam28
P. 102
DÖGM BASIN VE DİJİTAL İÇERİK BİRİMİ
“Dijital İçeriklerin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Çerçevesinde Öğrenme Çıktılarıyla İlişkisi”
Yayımlandı
Genel Müdürlüğümüz Basın ve Dijital İçerik Birimi tarafından hazırlanan “Dijital İçeriklerin Türkiye Yüz-
yılı Maarif Modeli Çerçevesinde Öğrenme Çıktılarıyla İlişkisi” başlıklı kapsamlı çalışma geçtiğimiz gün-
lerde yayımlandı.
Söz konusu çalışma, dijital içeriklerin öğretim programlarıyla ne derece örtüştüğünü ortaya koyarak,
eğitim ortamlarında bu içeriklerin daha bilinçli ve etkili kullanılmasına katkı sağlamayı hedeflemektedir.
Kurumsal Vizyonla Hazırlanan İçerikler
“Kurumsal İletişim Strateji Belgesi” doğrultusunda Genel Müdürlüğümüz Basın ve Dijital İçerik Birimi
tarafından üretilen dijital içerik çalışmaları, imam hatip liseleri ve imam hatip ortaokulları meslek dersle-
ri ile din kültürü ve ahlak bilgisi dersleri başta olmak üzere din, ahlak ve değer eğitimi odaklı derslerin
öğretim programını desteklemektedir. Ayrıca bu içeriklerle, öğrencilerin derse olan ilgisini artırmak ve
öğretmenlerin ders süreçlerini zenginleştirmek amaçlanmaktadır.
Dijital İçerik - Öğrenme Çıktısı İlişkisi
EBA başta olmak üzere, Genel Müdürlüğümüzün sosyal
medya hesapları ve YouTube kanalında düzenli olarak pay-
laşılan dijital içeriklerin hangi sınıf düzeyinde, hangi dersi
ve hangi kazanımı/öğrenme çıktısını desteklediğini orta-
ya koymak üzere “Dijital İçeriklerin Türkiye Yüzyılı Maarif
Modeli Çerçevesinde Öğrenme Çıktılarıyla İlişkisi” başlık-
lı kapsamlı bir analiz yapılmıştır. Bu sayede öğretmen ve
öğrencilerin içeriklerden azami derecede faydalanmaları
hedeflenmiştir.
102